torsdag 5 april 2012

Bonustävling!!

Som ni kanske redan vet så har jag ett samarbete med det danska skomärket byKier som både har snygga OCH bra skor i 100 % skinn för små barnfötter som mina. Jag glider ju gärna runt i converse men de är inte hälften så sköna för mina fossingar.... Så nu till sommaren beställde jag ett par snajdiga sandaler av byKier som jag tänkte matcha till mina nya rutiga shorts och min stråhatt som bara ligger och längtar efter att bli använda. Vilken semesterlirare va?!

MEN nu råkar det vara så att min mamma mäter som en kråka vilket resulterade i att jag fick fel storlek.... Men istället för att skicka tillbaka sandalerna så har jag nu fått möjlighet att låta er, bästa läsare, TÄVLA om dem! Tycker själv att det är smått fantastisk att jag ska bli skopolare med en av er! Eftersom jag har valt dem så är de naturligtvis heta som tusan, jag väljer bara det tuffaste ;) Och eftersom mamma har godkänt dem så kan ni lita på att de uppfyller alla tänkbara krav en mamma kan tänkas ha... De är i storlek 27 och värda 599:-.

Det är som alltid lätt som en plätt att tävla, jag måste ju tänka på er ringa ålder ;)


SÅ HÄR TÄVLAR DU!

1. Gå in på www.bykier.se och svara på frågan
Vad heter grundaren av byKier?

2. Skriv svaret i kommentarsfältet och berätta samtidigt vem som ska få sandalerna om du vinner.

3. Glöm inte ange ditt namn!

Tävlingen pågår till och med på tisdag den 10 april kl 15:00.

HEJA HEJA!!


Psssst! Efter påsk kommer det komma en ny tävling i samarbete med byKier som jag tycker ni ska hålla utkik efter.

10 kommentarer:

  1. Vilken storlek har skon? :)

    SvaraRadera
  2. Lone heter damen som äger butiken med skor,
    ett par till mig och jag hade haft en glad mor.
    Storlek 27 är ju percis min
    snälla säg jag ska bli som du så fin.
    Sandalerna ska på Linneas lilla fot pryda
    så kanske jag blir bättre på att mamma lyda =)

    En trogen läsare!
    MVH A

    SvaraRadera
  3. Hej! Grundare och ägare är Lone Kier och jag vill så gärna vinna de fina sandalerna till min son Liam. Han skulle bli väldigt glad! Hälsningar Susann

    SvaraRadera
  4. Så fina! Jag vill gärna att min kompis Hugo ska ha dem. Lone Kier heter hon! Pussen/I

    SvaraRadera
  5. Grundaren heter Lone Kier och den som vill traska runt i sandalerna heter Odd. Han får så fasligt varma fossingar om sommaren så ett par byKier vore toppen! Kram Catherine

    SvaraRadera
  6. Grundaren heter Lone Kier!

    Min älskade systerdotter Isadora hade passat så fint i skorna. Hon blir så glad när hon får något, hade varit så roligt att få vinna :)

    Kram Cassandra
    canicos@hotmail.se

    SvaraRadera
  7. Hejsan!
    Grundaren är designen Lone Kier.

    Min dotter Selma är de som ska springa omkring i dom fina sandalerna om jag vinner!
    Ha de fint!
    /Mathilda

    SvaraRadera
  8. Hej Todd!
    Min mamma säger att grundaren heter Lone Kier.
    Jag som skriver heter Benjamin och är nästan exakt lika gammal som dig. Jag älskar skor och jag tror dom här skulle sitta alldeles perfekt i sommar tillsammans med mina nya snickarshorts som jag valt alldeles själv. Alldeles snart får jag oxå ett lillasyskon och det har varit värdefullt att läsa alla dina tips! Håller tummarna för att jag vinner, hälsa syrran!
    Mvh
    Benjamin

    SvaraRadera
  9. Therese Lindström09 april, 2012

    Hej Todd!
    Min mamma säger att grundaren heter Lone Kier.
    Jag som skriver heter Benjamin och är nästan exakt lika gammal som
    dig. Jag älskar skor och jag tror dom här skulle sitta alldeles perfekt i sommar
    tillsammans med mina nya snickarshorts som jag valt alldeles själv.
    Alldeles snart får jag oxå ett lillasyskon och det har varit värdefullt att läsa alla
    dina tips! Håller tummarna för att jag vinner, hälsa syrran!
    Mvh
    Benjamin

    SvaraRadera
  10. Här hälsar min mamma också att grundaren heter Lone Kier.
    Det är också hon som vill att jag ska vinna dom här sandalerna, lite för mesiga för min smak, men vad gör man inte för göra morsan glad liksom.
    Jag heter Hannes och är 4 år och hade mycket hellre vunnit den där tuffa skinnjackan med pannbandet till, hur snyggt som helst och mycket mer min stil.
    Men nu håller vi tummarna för att jag vinner trots allt.
    Tack för en superbra blogg. Kram

    SvaraRadera