tisdag 16 juli 2013

Välkommen lilla kusin!

Men har ni sett?! Jag har fått en ny K U S I N!! Tack Moster A! Äntligen ploppade han ut, som jag har väntat och pekat på magen och sagt "bebisssss" (med betoning på s) och längtat efter denna dagen! Jag ska köra honom i min dockvagn, låta honom låna min biss, smaka min välling och sjunga I ett hus vid skogens slut för honom. Men sagan om de Tre Små Grisarna som ska bygga sig ett eget hus får han faktiskt vänta med för den där otäcka vargen som blåser sönder alltihop skrämmer ju slag på en. Den är jag nästan själv för liten för. Men jag ska nog rota fram en gammal Max-saga. Åh hoppas jag får leka med honom snart snart snart! 

Så liten fast ändå så stor och ståtligt, 54 cm lång 4,5 kg.
Yeah! You rock Ian!

1 kommentar:

  1. Grattis till er och moster A. Hoppas dem mår fint :)

    SvaraRadera